Sunday, September 26, 2010

SIXTH ENTRY


Wake up late. That's what makes me berserabut. Wateve problem it is start yourday with Bismillah and Al'Fatihah. Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan aku dapat lupakan segala kesedihan,kemarahan semalam. Ya Allah bantulah aku. Aku hanyalah hambamu yang lemah. Aku bukan Saidatina Khadijah, bukan juga Saidatina Aisyah namun untuk menjadi setabah Sumaiyyah apetah lagi. Bantu lah aku Ya Allah. Bantulah aku. Pegang lah aku. Bukan untuk hari ini sahaja namun untuk selama-lamnya. Pegang lah aku supaya bila aku jatuh, aku dapat bangun, bila aku duduk aku dapat berdiri kembali bila dan bila di setiap keadaan aku dapat bersama mu. Aku betul-betul rindukan dirimu ya Allah. Ampunkanlah aku kerana aku tidak sebaik Cik Joyah yang selalu mengajak aku ke arah kebaikan. Tidak juga seperti Cik Bedah yang sentiasa istiqamah dalam dakwahnya. Bukan juga seperti Cik Timah yang berpakaian lengkap seperti muslimah pilihan. Ampunkan lah aku Ya Allah kerana aku adalah aku,yang masih terpinga-pinga untuk mencari diri sendiri. Namun jauh di sudut hati kecilku, aku mengharap untuk menjadi yang terbaik walau diri ini penuh dengan dosa-dosa dan kekotoran yang lampau.



mood at this time~
hope yg terbaik untuk hari ini..a little bit serabut..astaufirullahalazim..

No comments:

Post a Comment