Wednesday, October 27, 2010

Bismillahirahmanirahim

As usual aku akan menulis bila aku rasa takot,resah,bimbang,sedih..Same at this moment..Aku rasa takot..My first paper for final exam is next week which today is thursday but i'm still playing around with blogwalking,gelak2,suka,tidor2,makan2,relax2 but today rasa takot sgt..

Ya allah aku telah byk sia2kan chances yg Engkau berikan padaku. Jangan Engkau biarkan aku mensia2 kan nya lagi Ya Allah.. Aku mohon Engkau supaya sentiasa guide aku kerana aku sangatlah lemah. Bantu lah Ya Allah.. Permudahkan Ya Allah..tenangkan lah hatiku. Jauhi ku dari bisik2 syaitan,pujuk rayu mereka. Lindungi daku. Berikan daku kesabaran untuk menempuhinya Ya Allah. Aku mohon untuk sentiasa bersamamu di waktu daku susah mahupun senang. Peganglah daku.

Ya Allah,jika aku rasa waktu ini tidak cukup, Engkau cukupkan lah ia dalam hatiku kerana daku tahu Engkau lebih mengetahui nya..Kurniakanlah kefahaman yg mendalam tentang islam dan kuatkan lah kami untuk mempraktikkanya.

No comments:

Post a Comment