Monday, October 4, 2010

THIRTHTEEN ENTRY

Aku
tak nak kl bergantung pd org lain

Aku
nak jd yang terbaik bukan untuk orang lain tp untuk diri sendiri. dah lame rsenye buat smua bnda sbb org lain.

Aku
penat dengan diri aku.penat dgn hidup.nmpak senang.nampak mudah. nampak biasa. kena btg hidung sndiri br tahu langit tggi ke rendah

Aku
bosan.jemu.mcm x da life.

Aku
rindukan seseorg.seseorang yg aku x tau sape.

Aku
org cakap mcm2 kat aku.org ckp bnda simple pon x leh cope.relax babe.chill.sabar.tenang.tp sampai skrg prob x settle2 pon

Aku
perempuan.bukan lelaki.ingat, perempuan bukan betina.

Aku
takut jika perangai aku bukan lagi perempuan tp betina

Aku
sayang org sayang aku.x ramai.dan x jugak special kasih-sayang aku nih.

Aku
tibe2 terinin nak kembali ke zaman muda2 dl. zaman innocent. x tahu byk bnda. berkawan dgn ramai org baik llaki mahupun perempuan.

Aku
org slalu salah phm psl aku. ckp paham tp bila buat tuh still x paham2.

Aku
selalu buat salah. wey. letih lah mcm nih.

No comments:

Post a Comment